million dollar baby

notsau, voaa… polegi nagu ammu siia midagi kirjutanud.Eile oli pmst lebo päev, ja täna olid koolis lühendatud tunnid. 10:50 saime juba koju. omg ja ma ei suuda lihtsalt geograafia õpetaja on vastik, saatis mu kontuurkaardi järgi üks tund… jah koju, ja siis ma ei judnud seda tunnis valmis, ja nüüd lendas ilus kaks alla ja kommentaariks oli pooleli. hujjjjnat, pangu põlema.
Igastahes, CC ja Meriliga plaanime minna MoeP.A.R.K-ile, jap ma ei tea kas keegi on sellest veel kuulnud. See toimub 20. märts ja nooerd esitavad seal oma nö. loomingut. Rohkem infi saab siit! Ja vbla tuleb ka Marleen, aga asi on nii lahtine veel.
Oma pükse ma pole ka veel ära saanud lõpetada, niu.
Christine

Tegelikult on nii, et mul viimasel ajal ei ole lihtsalt üldse aega siia kirjutada. Ja seda aega pole nii lihtne koolipäevadel kuskilt võtta ka =(
Just natukese ajaeest jõudsin Grete juurest koju, rääkisime nsm juttu ja vaatasime telekat ja kuulasime muusikat. jaa, põnev.. or nt.

amn, pikka postitust oodata ei ole, seega tõmbangi otsad kokku ja ütlen au revoir ja suve tahaks!

Prada spring-summer 2010

Lisa kommentaar

