Telegram for Sam

Cau, tänane päev on suht tavaline olnud. CCga läksime viimasest tunnist minema, kõht oli tühi ju, tahtsime süüa =D. Pärast saime Marleeniga korraks kokku ja käisime selveris, üü huvitavhuvitav ja siis läksime veel pärast selverisse üü veel huvitavam. Okay…
Pmst täna lugesin 2h blogisid ja jõin kirsiteed, yummy =P
Ja, kui am sattusin DIY blogidesse, leidsin hea mõtte kuidas oma püksid ümber teha, noo õnneks oli ema kodus, kes aitas mul õmblusmasinaga jamada, pmst pool pükse on valmis ja poolt ei saa ma niipea valmis, sest ma suutsin õmblusmasina ära lõhkuda, jesss. Seega jääb see töö preagu poolikuks =D
Aga ma viskan mõned pildid ka, mida ma kind of valmis meisterdada üritan.


Amm, ilmselgelt hakkavad mul mõtted vaikselt otsa saama mida siia kirjutada, aight… badbad -.-
A, ma leian igapäev niipalju uusi blogisid, et mul ei jää õppimiseks aegagi, ma loen ainult neid blogisid ja mõtlen kust saada sarnaseid riideid või kuidas ise midagi sellist valmis meisterdada. Hmm, ja lähiajal viin Mariannile ühed püksid, mis ta alt mulle sobivaks teeb, need on alt liialt laiad…
Ja muide, ma ei suuda enam kevadet ega suve oodata, ma ei kannata neid jopseid ja talvesaapaid ja külmi ilmi. Argh.
Tegelikult ma olen päris kaua otsinud roosat huulepulka, sellist beebi või põrsaroosat, ma nüüd täpselt ei teagi, kuidas seda nimetada irv, aga jah Jõgeva kaubahallist leidsin täiesti sobiva tooni, yay =)

Yummmmy, mis võiks olla veel parem, kui Jane Iredale hõrgumaitselised huuleläiked Cho-co-ho-licks, mille valmistamisel on kasutatud magusaimaid tooraineid?cNo näiteks, kuidas oleks, kui võõpad huultele piimašokolaadimaitselist läiget või eelistaksid hoopis koorekaramelli-, maasikamaitselist või tumedašokolaadi ja apelsinimaitselist huuleläiget? Damn, need väikesed huuleläiked on nagu trühvlid kommikarbis, ühe hind on vist midagi üle 170.- ja kogu karbi hind midagi 760.- ga. Ma usun, et pärast koolis, kui mul kõht tühi on, siis ma küll sellest ära ei ütleks =P

Igastahes ma pean nüüd otsad kokku võtma, sest mul on kõik õppimata ja homseks trenniasjad kokku panemata ja sadakümme muud häda veel =)

Lisa kommentaar

