everybody , back to the bus

Tere .Nii ammu pole siia kirjanud , sorri .Pidin reedel täitma seda ,aga polnud võimalust .Muidu olen alati jäänud nädalavahetuseks linna,kuid otsustasin jääda koju reedel ,et saaks puhata. Kella poole seitsme paikku mingi kõrgpingejaam hakkas jumpsima kuskil unknown kandis ja vopsti elekter oligi kadunud. Terve minu elukoha kant oli ilma ja siis veel lubati kümneks tagasi,njetu me saime nah. Ühesõnaga mingi ülivara magama minek kuna midagi polnud teha. Nii jäi ka,siis postitus tegemata.
Laupäev oli oodatud praaznik Kaari pool . Kaari väitel pidi vähe inimesi tulema, aga no neid oli absull terve maja pärast täis ja tõesõna.. ma pole ammu nii raskelt naerda saanud.Kõik olid nii ohmoonid peast, mis pakkus nalja. Oli funn ning kes siis ei ootaks uut pidu sinu pool kullakene ! + täielikud Vancouveri Olümpiamängud toimusid seal 😀 kes tajuvad .. .Sellega meenus,et selle aastased olümpiamängud on läbi ning põhiline siiski ju,et Kanada võitis jäähokis kulla.  Eile Marleen sheeris minuga head videot, mille ma paneks siia üles ka. Sai päris kõvasti naerdud ikka
Plus JG õpilased olge ettevaatlikud meie kooli toolide ja laudadega. Andra tõmbas reede enda retuusid mingi toolist välja oleva jupi külge puruks ja täna sattusid minu teksad laua ohvriks. Mingi faking sahtli üks ots oli nii terav,et tõmbas püksid kintsult puruks nagu nuga. Not cool. Siis mul on valitud üks video, kus 100 naist tantsivad seda kuulsat ‘ All the single ladies, all the single ladies ‘ . Näeb efektne välja küll ! Ega mul pole targemat rääkidagi ehk toob homne midagi huvitavat ,siis kindlasti jagan . Ööd !

Päeva soovitus : Naerata ! 400 korda päevas naersid sa lapsena,kuid nüüd ainult 15 korda . Naer paiskab verre positiivseid hormoone,kiirendab vereringet,leevendab stressining tekitab antikehi,mis aitavad võidelda haigustega .

Päeva muusika : Tsekisin , et Kaaril mõnus lugu ,leidsin arvutist mingi Babyshamblessi albumitest mitte nende loo ,mis mulle väga meeldib 🙂

Lisa kommentaar

