back in business .

Õhtused tervitused . Mul pole tõesti olnud aega midagi postitada ,sest kool võtab kõik aja ära ja kevad vaheaeg on ainult juba silmapiiril .Nii et pingutage ,kulla inimesed . Täna on teile pakkuda mul videosi . Jah just videost ning ma olen omas arvutis ja saan lisada ka toredaid pilte.  Esimeseks videoks  , siis valisin ühe ‘ huvitava’ tantsustiiliga video ehk siis seda stiili võib nimetada ‘ panen sulle taha ‘ tantsuks. Lapsed seal videos tantsivad seda koolis,mis on eriti haige , et kas siis on täiskasvanud neile õpetanud. Ühesõnaga see pole normaalne vaadates neid lapsi kui väiksed nad alles on. Kuna see video on kuskil muul aadressil , siis panen aadressi siitsaab .  Selle juurde lisan ma ühe video ,mis on niii aww lihtsalt(eriti see , et ma ei tea mida selga panna )
Siis on mul paar parfüümi reklaami ka, mis mulle meeldivad. Esimene lõhn on Paco Rabanne-1 Million.Üldse on see lõhn täiesti super!
Teine lõhna reklaam on Jean Paul Gaultier – Madame, kus modelliks on Agyness Deyn. Tema vist ongi üldse minu lemmik modell, haiglaselt ilus lihtsalt.
Ja midagi ülifunni …

Videotega on kõik ja minuga on ka varsti kõik .  + kõik  , kes tahavad kohevamaid juukseid soovitan kasutada Catwalki Fashionista ‘ Big & Bigger ‘ it .  Juuksevaht , mille mustika lõhn on tapvalt hea ja muudab juuksed kohevamaks . Salongis peaks maksma see mingi 289 .- krooni ,kuid ise tellisin Buduaarist ja sain 150 -ga . Säästmine missugune . Lõpuks sain Marie Claire lugeda ja siis sirvisin ning leidsin artikli  ‘ Võrratud Naised 2010 ‘ .  Kirjutati 13 aastasest moegurust nimega Tavi Gevinson, kes peab blogi, mis on enda külge imenud juba neli miljont lugejat(like woot). Temast on vaimustusse sattunud moetöösturid ja kõik märgid näitavad , et temast saab üle maailma tuntud moeguru .  ->

Moeguru .

Tõmban siis otsad kokku ja on jäänud  , siis veel PÄEV rubriik  . Olge musid   , CC .

Päeva soovitus :  Ärge unustage meiki maha võtta enne magama minekut , halveneb rakkude hingamine ja halb jume on hommikuks kindlustatud.

Päeva  inimene :  Agyness Deyn – Päris nimega Laura Hollis .Sündinud 1983 16 . veebrualil . Inglismaalt pärit modell ja laulja.  (pilt allpool)

Päeva muusika :  Telefoni helinaks ära tuunitud nokia tunid !   

Agyness .

One response to “back in business .

  1. see ‘panen sulle taha’ stiil on tabavalt nimetatud . mul oli nagu . , mida v*ttu ? kohutav !

Lisa kommentaar

