life is what we make it. always has been, always will be .

mu nagid on tääitsa okayd, kolm tükki lausa… nüüd peaksin aega varuma ja need üles ka panema. aaga ilmselgelt seda niipea ei juhtu. a ja homme ma postitada ei jõua arvatavasti, sest ma ei hakka läpakat tartu kaasa vedama ja ma tulen kuskil 11 aeg õhtul koju ja siis hakkan inka kirjandit tegema, jessss. ma ei tea, üritan siis kuidagi homse eest ka rääkida? aight ma ei tea üldse, räägin teile oma ooperielamustest, interesting yesyes. tegelikult ma ei tea kas ma reedel ka jõuan postitada, sest ma lähen reedel ka tartusse kinno. suletud saar on filmi nimi ja dicaprio on peaosas, yay, eks siis ole näha kuidas film meeldib.

ketu ema stuudios käisin ka ju täna, ja paar pilti ka siis, huhhuhuu.

Fotod:Ketruth Metsmees

ning ma ei leia vajadust lisada endast palju pilte, niiet piisab neist.

and more reasons to love winter

üüüh, ja tsekkkkige seda kiisukat pilti rihannast =)

jaa tegelt on nii, et ma tahaksin omale ikka täiega prille, aga silmaarstionu rääkis, et mul on 100% okay silmadega, noo anna andeks, aga ma tahaks ikkagi, peaks papiitole rääkima, et null klaasiga prillud muretseda mulle, läätsesid ei taha.
ja 17% eesti neistest nimetas eesti ihaldusväärseimaks poissmeheks ott leplandi, oh my lord… küsiks siis, et mis temas nii ihaldusväärset siis on?  creepyy

 

Lisa kommentaar

