i love those bastards

Vedasin ka ennast,siis lõpuks koju.Võib öelda ,et päris kreisi ilm .. vähemalt joosta vastutuult oli päris võimatu.Kuna kell on 1.38 võin teile ära soovida : Palju Õnne Vabariigi sünnipäeva puhul !Tähistagem seda ,siis maitsavalt.Koolis said kokku täna olümpiamängude riigid ning mina kuulun Norrasse ja minu ülesandeks jäi : Norra olümpia küla kujundamine.Phh ,edu mulle.Kuna ma pole oma arvutis ei saa tänasesse postitusse lisada eriti ka pilte .
Üldse uni on haaranud endasse minu mõtted.Armusin jälle .. juustumajoneesisaia.Argh ,nendest saiadest võiks lolliiiks süüa.Mis veel ? Kandsin ülepikaaja täna kleiti. Kleiti pole olnud minu seljas näha ma arvan suvest ,sest ma too much laavin siiski teksaseid.Teksade puhul vihkan,et nad kuluvad ALATI hargivahelt puruks ,mis tõesti on kohutav.Äkki mõnel on mingi geniaalne tarkus,kuidas päästa teksad katki kulumisest võib kommentaaridesse kirjata. Ikka laavin Harem jeanse ja pantse,kuigi paljude silmis on nad üks suur moeõnnetus.Ilusad,lahedad,mugavad,stiilsed.Täna otsustasid uued saapad , et võiks hakata jalga hõõruma.Nii siin , siis piinlengi valus JÄLLE  , sest tavaliselt suudavad kõik jalanõud hõõruda.Eelmistest kordadest on arme küllaga  , nii et küllap minust kanna modelli ei saa . :/ Praadisin endale täna banaani kaneeliga,no mine kui head tulid.Praeks kõik banaanid maailmas ära lausa.Tahaks endale lühikest ilusat kunst karusnahast kasukat. Ma siis jõudsin lõpuni, pea ei võta ja jalad ka mitte ning tänane postitus on tõesti pildivaene, neljapäevast lisan jälle rohkem. Ilusat und !

Päeva soovitus :Soovituseks valisin retsepti ehk midagi lihtsat.

Kamavaht

Vaid veerand tunniga valmiv kreemjas magustoit maitseb hästi koos hapuka moosi või marjadega. Kama annab vahule mõnusa maitse ja lisab toiteväärtust.

Kogus Koostis- ja maitseained  :
500 g Maitsestamata jogurt
4 dl vahukoor
4 sl suhkur
6 sl Kamajahu
SERVEERIMISEKS
pohla- või jõhvikamoosi

Vahusta rõõsk koor suhkruga, sega hulka jogurt ja kamajahu. Tõsta vaht magustoidukaussidesse või -pokaalidesse. Serveeri hapuka moosiga.
Portsjoneid 4 .

Päeva inimene : Toomas Hendrik Ilves – Sündis 1953 . aastal Stocholmis. Ta on Eesti poliitik ja alates 9. oktoobrist 2006 Eesti Vabariigi president. 
`
Päeva muusika :

Päeva riie : Ja mis sealt muud ikka oli oodata kui meie oma Eesti rahvariided

Lisa kommentaar

