deemonid ja sellised

holahola. täna on/oli lihtsalt nii-nii lebo päev, for real. täielik tühja passimine oli koolis. kahe tunni asjad olid ainult kaasas, win. trenni tegime ka täna ikka juu, mõned olid kohal ainult, klge piiiiiiiderid vedage kohale ennast… kunagi võiks kõik ühes trennis kohal olla ju ?=D käisin täna ka korra väravas, ja marleen ja cc kamandati platsile. ee, tunnen neile kaasa seal väravas, sest seal pole turrrrvaline olla, õõh jube.
üllatus, jälle ma nälgin. emaaa kus sa oled? tahaks praegu vapianosse sööma minna, aight kui head pastad seal on =P. erm, ma pean ära mainima, et pähkliga šhokolaadid on lihtsalt kõige-kõige vastikumad šhokolaadid. õõh, täiega rõveda maitsega, palju õnne neile, kellele maitsevad ;).
ei tea kas lõpuks sulab see lumi ära ka või? liialt palju seda juba siin ju. vaatan aknast välja – sajab, ei vaata aknast välja, ikkagi sajab ju. c’mon, okei mõõõnus talv oli üle pikapika aja, aga minuarust on seda lund nüüd ah, midaiganes.
kõige haigem on vist see, et me nägime täna deemonit. nagu päris deemon, ma ei valeta. laulis seal teiste vahel ja valis ohvreid välja omale, suht jube oli, ta käis superstaari saates kaa. uuh, ta reetis ennast täna liialt. põhiline on see, et naljakas oli teda jälgida =D.
agaaga, homme on vaba päev ja neljapäev on minul ka vaba päev. seega jääb jälle kunsti tundi minemata, fcuk… ülejäänud tunnid on pohhuj, aga kunstist nii sitt maha jääda lihtsalt, yay -_-

seda, et kui keegi on nii lahe ja käib imekombel new yorgis või kuskil ära, siis toogu mulle seda arizonase rohelist teed, see küll pärit hiinast i guess , aga who cares? mul on janu selle järele =D

a mu mamiito jõudis ka just koju ja tõi mulle domino cookie’sid, yummmmy. ja kunagi peaksin ma tortillasid ka õhtul hakkama tegema, damn.. õhtu tõotab head =P õhtu all mõtlen ma nii kella kümmet vist, sest siis ma usun, et võtan jalad alla ja vean ennast uuesti kööki, hetkel on see minu jaoks liiga kaugel.

#3 väike jumestuskreemi nipp
ära tee jumestuskreemi peale kandes mingeid nägusid ega venita näonahka nina, suu ja lõua piirkonnas. pigem püüa nägu lõdvestada ja siis kreem pintsli või sõrmeotstega peale kanda. välja venitatud nahk tõmbub ju uuesti kokku ja jätab näole jumestuskreemi vaod.

uuuh, ei tea kas juuste värvimine otstest niimoodi on jälle in vää, damn this is hott

ilus sinine ju iseenesest =)

Lisa kommentaar

