I think I like living upside down

ciao . mittetäielik postitus tänasest. pms pärast kooli hüppasin kähku mõnest second handist läbi ja soetasin omale paar põnevat ostu. uuh, ühe kollaaži meisterdasin järjekordselt valmis, sest tegin oma nö. voodiotsa riietest pilti ja siis ka meie triinu trift store’ist leidsime  mitmeid asju ja ka sealt leitud santa clauzi pusa on ühele pildiel sattunud, igastahes on see pusa üliüli teemastout, aga ma ikkagi käisin sellega koolis ja mängisin omaette jõule, jeeh.

amuide, tseki blingi seal ühe pildi peal, need kõrvarõngad sain küll väga odava hinnaga, yay.
btw, ma olen hetkel paras nälg, tahaks süüa midagi, aga nagu midagi ei ole juu.
nv passin ‘üksi’ kodus, ja kutsun ‘paar’ inimest seltsiliseks.jou ja just selgus, et homme on meil trenn, erm mul on kaks trenni tglt, pärast jalgpalli siis lähen kohe kergejõustikusse. a ja mis kõige imelikum neljapäeval ma kooli ei lähe, käin hommikul tartus korraks, ja siis õhtul lähen ooperisse nagu Õ_õ, vägaväga ebaminulik. OOPER? maybe, tleb cc ka tartusse ja siis lähme käime hilparakas ja tsekime tunnelid üle, mingi küsimärgiga plaan on minul tunnelid teha, cc vist teeb ikka ilma küsimärgita.

#2 wannabe ilusoovitus
Sulle kõige sobivam ja atraktiivsem huulevärv on võimalikult sarnast tooni sinu alahuule siseküljega.

leidsin väga lahedad trikood, ma muidugi ise pole trikoo sõber, aga need on Austraalia firma poolt We are Handsome, ja nende leheküljele saab siit!

a see kiisu on muidu suht nummi ju.

fall in love…

kule, tahaks ka sellist nirvana pluusi tegelikult =)… ja väga tahaks
ja ma nüüd sunniviisiliselt pean minema, cya

2 responses to “I think I like living upside down

  1. See viimane blond tsikk on nagu Laura ju:D

Lisa kommentaar

