Bin Laden didn’t blow up the projects, It was you nigga, Tell the truth nigga

erm, põnev, kui mul eńne oli kõht väägavääga tühi, siis nüüd on see väägavääga täis, ja ma sõin ainult ühe õuna, ebareaalne, ühest õunast saab kõht täis väää? väga olgu siis. a teate miks õunad muidu head on või? õun on inimesi ilusaks teinud aastasadu. räägitakse, et õuna sisaldasid ka esimesed kreemid ja said sellest endale koguni nime – pommade –, sest prantsuse keeles on õun pomme. õunad on täna sama head kui sada aastat tagasi, seega ei tohiks nende ilutegevad omadusedki kuhugi kadunud olla. vooot.
Ja, ma mäeltan, et meil oli mingi hull teema sellega, et me pidime varsti Prantsusmaale minema, yayy… kunagi sügisel vist rääkisime (?), aga jaa mul on lihtsalt nii-niii suur soov sinna minna, ma ei tea miks. mulle vist meeldib prantuse keel? või prantslased? või pariis? huh kes teab, üleüldiselt meeldib ma usun, kui kunagi seal ära käin, siis vbla arvan üldse teisiti.

No pole ilus siis? =)

enne käisin Chictopias ja vaatasin, et äkki keegi on midagi põnevat lisanud ja isegi üks jäi silma =)

ohhh, vaata bootse… suure tõenäosusega asosest saadud.

aaga, Mos Def on heaa ja alati kuulan teda enam kui kaks korda, üüüüüh mahe =). ‘Bin Laden’ on üks neist lugudest, kus Mos Def süüdistab 11.septembri katastroofis just nimelt USA ekspresidenti.

Lisa kommentaar

