that old pair of jeans .

Tere  .  Ma olen CC kusjuures .  See sama napakas tüdruk  , kes mängib jalgpalli ja kes seisab värava ees . Tüdruk   , kes armastab ülimalt muusikat , sõpru , moodi ,  meikki , venda ,  perekonda , loomi , sööki ,  poisse , suve ja riideid  .  Ning ma olen ikka 14 ,  see number ei muutu veel niipea .   Mida ma siis siia kirjan ?   Absoluutselt kõike mis pähe tuleb  .   Päeva soovitus,  päeva inimene ,  päeva muusika ,  päeva tsitaat ,  päeva riie .     Miks ma teen seda Kaariga koos ?    Sest see on funnim , huvitavam ja et teil midagi rohkemat lugeda oleks .
Inimesed ,  kui satute Tallinna  , käige kindlasti ära kaltsukates nagu Morš ja Faktory  .  Ise pole sattunud , kuid Tartus kirbukal oli Faktory kohal oma ülivingete ehetega ja riietega . Morš tundub juba oma koduka järgi kreisi koht olevat  .   Kodukad on nende kohtadel siis  faktoryfaktory.wordpress.com  ja  mors.ee  .   Ajaaa , ükskord sattusime jah Kaariga Tartu kirbukale  ,  Genialistide klubis siis toimus .  Lahe rahvas ,  hea muusika ja vinged asjad .  Ise sain kõrvakad ,  mida ma olen saanud vist ühe korra kanda , kuna jah üritasin kõrvarõnga aukke suurendada ja tekitasin mingi haava hoopis , aga kõrvakad sellised –> .  Nii jätkameee ,    mida tooob see nädal siiis .  dunnoo ehk äkki õppimine ?  ja mis toimub nvl ?  kaari juurde vist .   Varsti maseme ,  meie lemmik koht Triinu läheb Jõgeval kinni .  -.-   Kust saab kõige vingemaid riideid ja lahedamaid jalanõusid kui mitte Triinust .   Jõgeval nagu Sinu Pubi ka kinni , kust karupersest me nüüd gratineeritud snitslit saame ?  Äkki paneks Jõgeva üldse kinni  , see poleks üldse tegelt halb idee .  + ma sooviks juukseid veel lühikesemaks 🙂  olen aino , olen .   Ajaa , nüüdsest ma ka siin vaikselt e-ainete vastu  .  Sööge vähem värvaineid või muutute ise nendeks lõpuks .  Kindlasti võtke poodidest kaasa kohe kassa kõrval siuke punane lipik , seal on kõige hullemad ained märgitud  . üldse olge rohkem rohelisemad nagu need mu kõrvarõngad .   Kas teate  ,  mul lagendikupelgushoog ( nüüd mõelge mis see on )  , sest seda meie blogi vaadanud kahtlaselt palju inimesi ja tahaks siit arvuti tagant metsa joosta   , aga kaari ütles et ei saa sest puud on ees 😀 .    Mul on suur soov näha filme nagu   ‘ Õhus ‘  ja  ‘Vennad ‘   .   Kui keegi näinud , siis võib kuhugi kirjutada  ,  et kas on head ja kas meeldisid ja mis meeldis ja mis ei meeldinud .   Ja siis selline asi ka , et meil Kaariga selline kergeväike needihullus  , et kui kelllelgi on neete üle ( mida ilmselgelt pole ) , siis Kaari kindlasti oleks nõus kasvõi väikese raha ees ostma .  Mina aga nopin neid vöö küljest nii kaua kuniks neid seal veel on .  Mul rohkemat tarka ei olegi öelda , ehk homme tuleb midagi huvitavamat  .  Nüüd ma siis jätkan selliste asjadega  , millest ma alguses rääkisin  .

Päeva soovitus :  60 minutit liigu igapäev .Trenn on kasulik südamele ja kopsudele ning aitab vältida ülesöömise , diabeedi ja depressiooni ohtu.

Päeva inimene :  Terry Richardson –  kindlasti tuntud moe huvilistele .  Üks maailma kuulsamaid moefotograafe .  Sündis 1967 New Yorgis  . Alustas hoopis bändis nimega ‘ The Invisble Goverment ‘   bass kitarri mängimisega  , bändi lagunedes hakkas tegelema fotograafiaga . Mees on pildistanud reklaame  Gucci ‘ le ,  Levise ‘  le  , Miu Miu ‘ le , Tommy Hilfiger ‘ ile ,  Hugo Boss ‘ ile   , Baby Phat ‘ ile   jne .    Siin ka mõned tema pildid –  >

Päeva muusika :  Klaxons – As above , so below ( Justice remix )
Päeva riietus :  alumine pilt .             

2 responses to “that old pair of jeans .

  1. ei ole võimalik et triinu kinni läheb! 😮 miks ? kuna ? on see ikka see jõgeva ainuke triinu onja ? kinni ? ;s
    muide, mul ei olnud otseselt needi hullus, aga kõik asjad (vb liialdan..)mis olid musta värvi ja neetidega meeldisid mulle tohutult detsembri kuus .
    ja küsimusele, et kas kellelgi on neete üle, tuleb mul meelde, et mul on kuskil üks mustvöö neetidega .. mida ma OFC ei kanna .. sest see on kohutav, aga need needid annaks vist ära võtta, kui sa huvitatud oled ..kui need on needid, mitte ”needid” . (:
    muidu , lahe blogi ja hea mõte koos teha (y) (:

    • mhmh , see oleka oma . praegu müüakse kõiki asju 5 – . krooni eest ja 27 . veebruar antakse tasuta . suht maseee . Ohoh , me võtaks hea meelega need needid vastu , väge vinge ! 😀 me täname , me ise imestame ka , kuidas inimesed on vaadanud üldse seda . praegu on 140 vaatajat juba , like woot 😀

Lisa kommentaar