studs studs studs, Alexander McQueen ja #1 ilunipp

Seda, et selline needihullus nagu mind praegu valdab, pole mul kunagi olnud. Iga asi millel on neet, jään ma seda nö. imetlema, kuid v.a mingid omamoodi kiiksuga needivööd, mis mulle ei meeldi. Ma ei oska öelda, mis mulle nende juures ei meeldi =D. Ja pmst, kui ma hilparakasse neete läksin üle tsekkima, siis üks neet maksab ühe needi kohta päris kirvest hinda, seega praegu ma otsustasin, et neetidele ma ei investeeri. Aga muidugi põhiliselt on needid my cup of tea, et meeleldi searchin netist neid igalt poolt 🙂 Isegi kollaaži sain valmis meisterdatud.

Oh jaa, seda ka, et praegu olen kaary. Ja mingi fakin’ ajaloo referaadi sain ka just valmis, mis ajas mul südame pahaks, sest kohe kindlasti ei ole vaja mul selliseid asju tegelikult teada, millest ma selle koostastin.
Eile õhtul ja ka öösel jälgisin FashionTV-d. Ja nüüd kui kätte on jõudnud Londoni moenädal, siis on liigagi kindel, et osa sellest on pühendatud Alexander McQueenile. Alexander McQueen (16 märts 1969 – 11 veebruar 2010). Järjekordselt on järgmine moelegend ja dramatiseeriv geenius meie seast lahkunud. Loodame, et ta leidis rahu mida oma käe läbi otsis.  Tema looming oli lihtsalt nii omapärane ja võib öelda, et ta oli täielik Geenius.
BFC Harold Tillman’i sõnajärel peeti leinaseisak kadunud disaineri mälestuseks. Ürituse peakorraldajad olid väga leidlikud ning organiseerisid Somerset House sisehoovi seina peale mälestustahvli, kuhu kõik said jätta sõnumi vara lahkunud disainerile. Sajad sõnumid kogutakse kokku ja nendest omakorda koostatakse raamat, mis kingitakse McQueeni perekonnale kohe kui moenädal on lõppenud.
Rohkem infromatsiooni leiab kõige kohta London Fashion Week ‘i kodulehelt.

Praeguseks hetkeks on üldmulje juba üsna hea, minule meeldib vähemalt, ei usu, et milleski pettuma peaks.

Muideks, hea õpetus kõigile, kuidas ripsmeid värvida 😉

#1 ilunipp, tegelikult mis ilunipp see nii väga on, aga lihtsalt hea soovitus.
Ei mingit jama ripsmetušiga
Võib küll tunduda arutu raiskamisena, aga enne tuši ripsemetele kandmist pühi hari nö. vanast ripsmetušist puhtaks. See annab sulle loomulikud ja sulgjad, mitte tükkis ripsmed. Tead ju küll, mis ma mõtlen =). Ning muide, ripsmetuši eluiga pärast esimest avamist on ainult 6 nädalat, nii et pole mõtetki seda pikemalt säilitada.

anotsau

2 responses to “studs studs studs, Alexander McQueen ja #1 ilunipp

  1. hei ,mulle meeldib teie blogi kommenteerida ,sest sellest ei pääse minu blogisse, mis iseenesest on super tore . 😀
    tahtsin küsida, et , pisike, sa teed ise ka ripsmetušiga alati nii ? et puhastad ennem ära ? see võtab ju aega . ja kuidas sa puhastad muidu ? 😀 ( mitte et ma ise ripsmetuši kasutaks, aga huivtav teada.. :D)

    • yeeeey, 😀 jap, teen küll, eriti selliste ripsmetuššidega millel on paksem/tihedam hari. Tavalise salvrätikuga tõmban harja üle, ei võta aega :P… märjaks ega midagi ei pea tegema, kuivalt.. 😉

Lisa kommentaar

